Skargi

  1. Szkody transportowe
    a ) Wszelkie szkody transportowe należy zgłaszać jak najszybciej, ale nie później niż 7 dni po otrzymaniu towarów. Jeśli już po otrzymaniu towaru zauważysz lub usłyszysz, że coś jest uszkodzone, prosimy o otwarcie paczki u swojego przedstawiciela i złożenie reklamacji na miejscu.
  1. Wadliwe towary
    a ) Jeśli towar jest wadliwy lub uszkodzony, uprzejmie prosimy o kontakt w ciągu 14 dni. Najłatwiejszym sposobem skontaktowania się z nami w przypadku reklamacji jest wysłanie wiadomości e-mail na adres info@ledkungen.se.
    b ) Abyśmy mogli rozpatrzyć reklamację, potrzebujemy Twojego imienia i nazwiska, numeru zamówienia i tego, czego dotyczy reklamacja. Prosimy o dołączenie zdjęcia lub filmu przedstawiającego problem w celu ułatwienia rozpatrzenia reklamacji.
    c ) Nieprawidłowo dostarczony towar nie może zostać przetworzony po upływie 14 dni, dlatego ważne jest, aby sprawdzić przesyłkę po jej otrzymaniu.
    d ) Zobowiązujemy się do wymiany nieprawidłowych lub uszkodzonych towarów. Jeśli kupujący nie chce nowego produktu, reklamacja jest uznawana za podlegającą prawu do odstąpienia od umowy i jest odpowiednio przetwarzana, patrz Zwrot i refundacja.
    e ) Kupujący nie ma prawa żądać dodatkowego odszkodowania ani innych roszczeń wobec sprzedawcy.